اااااااااااااا
دختر و پسر مد

happy girl and boy

چه قدر شادن حصودیم شد

خوش به حالشون پیش همن



نظرات شما عزیزان:

رامان
ساعت11:36---22 مرداد 1392
لیلا جون وبت توپه توپه بدون هیچ اغراقی وازاینکه همه کامنتارو جواب میدی بیست بیستی واقعا دختر گلی هستی ازاین عکسم خیلی خوشم اومد خوش به حال پسره!!



من که دارم میرم لینکت کنم اگه دوس داشته باشی منو لینک کنی خوشحال میشم مرسی
پاسخ:ممنون رامین جونم نظر لطفته باشه عزیزم الان لینکت میکنم
پاسخ:لینکی
پاسخ:ببخشید من به جای رامان نوشتم رامین


saeed & mahshad
ساعت13:51---20 مرداد 1392
akhe beheshun hasudiim shod,manam mikham ba eshgham khosh basham
پاسخ:درکت میکنم اگه ناراحتت کردم ببخشید اوپس


saeed & mahshad
ساعت12:06---17 مرداد 1392
ohum
پاسخ:ببخشید این چند روز نبودم حالا چرا گریه؟


ساسی جون
ساعت20:26---15 مرداد 1392
سلام عزیزم لیلا جون.راجب اون جمله ک گفتی *خوش ب حالشون پیش همن*میخواستم ی نظر بدم.

عزیزم همه میتونن پیش هم باشن و باهم خوش باشن.ولی ب شرطی ک همدیگرو خراب نکنن.ک متاسفانه این کار تو ایران بیشتر ب صورت رسم درومده.

ساسی مدیر وبلاگ وبکده سرگرمی و اس ام اس
پاسخ:اره ساسی جون حرفت درسته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 10:36 | لیلا |